Om oss

Samfunnsoppdraget vårt
Å gripe mulighetene og kraften i mat for å øke livskvalitet for alle, i dag for frem kommende generasjoner. Det er samfunnsoppdraget vårt. Vi er the Good food, Good life company. Vi tror på kraften som ligger i mat for å øke livskvalitet. God mat gir næring og glede. Det gir barn en sunn oppvekst, livlige dyr og en verdig alderdom – mat gir oss muligheten til å få maksimalt ut av livet. God mat er samlende. God mat respekterer også kloden og tar vare på ressursene våre for kommende generasjoner. I Nestlé er vi stadig søkende og flytter grenser for hva som er mulig med mat, drikkevarer og helsefremmende ernæring for å øke livskvalitet og bidra til en sunnere fremtid. Vi bruker energien og ressursene våre der hvor kraften i mat kan gjøre en forskjell på livene til mennesker og husdyr, beskytte og styrke miljøet og generere verdi for aksjonærene våre.
Merkevarene våre
Vi har mer enn 2000 merkevarer, fra globale ikoner til lokale favoritter, og er til stede i 187 land verden over. Les mer om våre nordiske merkevarer HER ( link to merkevarer)
Ambisjonene våre
Vi har definert tre overordnede ambisjoner for 2030, som gir retning til arbeidet vårt og støtter opp om FNs Bærekraftsmål. Les mer om innsatsen vår innen disse områdene i Our impact.
Hjelpe
50 millioner
barn til sunnere liv
Bidra til å forbedre levekårene for
30 millioner
mennesker i samfunn direkte tilknyttet virksomheten vår.
Strebe for
null
miljøpåvirkning i vår virksomhet