Vinn reisegavekort verdt 50.000 kroner!

Delta i vår konkurranse på Facebook.com/nestleno.

Konkurransevilkår «Mer tid sammen» – Skolestart 2017

A/S Nestlé Norge er ansvarlig for konkurransen. Ved deltakelse i konkurransen, vil disse konkurransevilkårene anses som akseptert. Nedenfor omtales A/S Nestlé Norge som «organisatoren».

1. Kampanjeperiode
Konkurranseperioden starter 1. august 2017 og avsluttes 1. september 2017.

2. Hvem kan delta
Konkurransen er åpen for enhver person med unntak av personer ansatt hos Organisatoren, eller andre involverte selskap, og deres familier. Aldersgrense for å delta i konkurransen er 18 år. Konkurransen gjelder kun for kunder/forbrukere. Næringsdrivende kan ikke delta.

3. Publisering av vinnere
Det er kun én vinner, og vinneren vil bli kontaktet per telefon og/eller epost. Vinneren kan bli publisert i kampanjen sine digitale kanaler under konkurranseperioden. Dersom man ikke ønsker å få navnet sitt publisert på kampanjens sider i digitale kanaler, må Organisatoren gis uttrykkelig beskjed om dette ved deltakelse i konkurransen. Dette må skje via epost til [email protected] eller til [email protected]

4. Hvordan man deltar
Besvar i kommentarfeltet på Facebook-postene tilknyttet konkurransen i) hva det siste Nestlé-produktet du kjøpte var og ii) og hvem du vil reise på ferie med – og du er med i trekningen av et reisegavekort verdt 50.000 kroner. Alle som har svart på de to overstående spørsmål deltar i trekningen, og premien trekkes ved kampanjeslutt, og annonseres innen 24. september 2017.

5. Om premier
Premien er et reisegavekort verdt 50.000 kroner. Man kan selv velge selv tidspunkt og hvor man ønsker å reise, og gavekortet er gyldig så lenge som angitt på selve gavekortet. Evt skatt må oppgis selv av vinneren. Nestlé står ikke ansvarlig for dette. Reiseforsikring er ikke inkludert.

6. Generell informasjon
Dersom denne konkurranse ikke kan gjennomføres som planlagt, forbeholder Organisatoren seg retten til å endre vilkårene for konkurransen. Organisatoren kan diskvalifisere enhver deltager i konkurransen eller nekte å gi ut premie under konkurransen dersom deltagerne ikke opptrer i samsvar med konkurransevilkårene eller dersom det er mistanke om juks.

7. Personopplysninger
Personopplysninger fra konkurransedeltagerne vil ikke bli videreformidlet til tredjepart eller benyttet til andre formål enn å kontakte vinnerne og overføre premie. Personopplysninger blir slettet etter kampanjeslutt. Deltagerne har rett til å be om informasjon fra Organisatoren om behandlingen av personopplysninger. For spørsmål vedrørende håndtering av personopplysninger kan Organisatoren kontaktes på epostadresse [email protected] eller [email protected]

8. Spørsmål
Ved spørsmål til konkurransen kan man kontakte Organisatoren på epostadresse: [email protected] eller [email protected]