Whether you have years of work experience or you just graduated, there’s a job opportunity for you at Nestlé. Search for jobs here.
Hvordan kontakter jeg Nestlé sin forbrukerkontakt?
Har du ikke funnet svar på ditt spørsmål i vår FAQ-del, så oppfordrer vi deg til å ta kontakt.
Henvendelser vedrørende Nestlé:
Telefon: Vi har åpen telefontid til vår forbrukerkontakt, der du kan ringe til oss på 80 300 100 på hverdager kl. 09.00–21.00.
E-post: Du kan sende en e-post til oss ved å bruke vårt kontaktskjema, og deretter vil vi forsøke å svare deg i løpet av tre arbeidsdager. Vennligst fyll ut så mange felter som mulig, så vi kan tilby deg best mulig service. Et telefonnummer vil gi oss muligheten til å besvare dine spørsmål raskere.
Facebook: Det er mulig å kontakte oss på vår Facebook-side, der vi vil forsøke å svare på din henvendelse i løpet av en normal arbeidsdag.